sunnuntai 26. elokuuta 2012

Uusia vaatteita

Kauan tuli tilausta mietittyä, mutta  nämä laitoin tilaukseen Ellokselta:




Tämä tilaus tuli maksamaan postikuluineen n. 120 e. Rintaliivit ja housut olivat molemmat n. 50 e. Mutta housuista saan rahat takaisin mieheltä, olivat siis pieni lahja minulle :) Ja rintaliivit  olen jo aikaisemmin todennut erittäin hyviksi, ainoat urheilurintaliivit joilla olen voinut kivutta hölkätä/pomppia (vaikka kokokin on 95 G).  Ostin siis toisen parin, mustat minulla on jo ennestään. Ja musta perushuppari lenkkipoluille, vielä en jaksa kaivaa ulkoilutakkeja esille :)

Ja New Lookista lähti tulemaan pari t-paitaa sisäliikuntaa ajatellen:





Vielä pitäisi sitten löytää hyvät sisäliikuntakengät, niin olen valmis lähtemään salille/jumpille läheiseen kuntokeskukseen. Työkaveri siis kertoi, että hän saa ottaa syyskuussa kaverin salille mukaan 3 kertaa ilmaiseksi ja jos liityn jäseneksi hän saa 1 kk maksut ilmaiseksi. Voi olla,että tästä pullukasta tulee kuntokeskuksen maksava asiakas :D

Kallista tämä liikunnan harrastaminen :P





2 kommenttia:

  1. Nuo Elloksen liivit näyttää tukevilta. Muistan niitä joskus katselleenkin, kun on tullut muutaman kerran niitä sivuja selattua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin omille rinnoilleni nuo ovat olleet sopivat, tosin työkaverikin oli noita kokeillut ja palauttanut. Hankalaa tämä liivien ostaminen :D

      Poista